شرح وظایف واحـــــــد انبار مركز بهــــــداشت
vصدور درخواست خريد كالاهاي مصرفي و اموالي شامل (تجهيزات اداري،امور چاپ ، عمراني ، قطعات خودرو ودستگاهها
vتوزيع وسايل 6ماهه شوينده وتحرير واقلام مورد نياز واحدها ومراكز تحت پوشش
vليست برداري از اجناس تحويلي پرسنل در مواقع جابجايي يا تسويه حساب
vتوزيع سوخت مراكز و خانه هاي بهداشت فاقد گاز
vهماهنگي و تجهيز مراكزتازه تاسيس
vصدور و ثبت رسيد و حواله انبار جهت توزيع تمامي اقلام خريداري شده و موجود در انبار پس از دستور سرپرستي ،ثبت در دبيرخانه و تاييد
vجابجايي اموال بين واحد ها و صدور برگشتي و حواله پس از تاييد گروه تجهيزات
vبايگاني و نگهداري اسناد اعم از درخواست خريد،رسيد و حواله هاي صادره
vتحويل گيري و ثبت اقلام ارسالي از انبارهاي مديريت توسعه ، معاونت بهداشتي و ساير واحدهاي دانشگاه و ارسال به مراكز تحت پوشش
vنگهداري كالا و انجام انبارگرداني ساليانه
vجمع آوري و برگشت وسايل اسقاط وغير قابل استفاده در مراكز
vبرگشت وسايل قابل استفاده مازاد در مراكز تحت پوشش به انبار و توزيع به واحدهاي ديگر
vانجام بررسي مشكلات و نيازهاي مراكز و خانه هاي بهداشت در محل باتفاق گروه اجرايي مركزبهداشت .
نكاتي جهت سهولت در امر دريافت كالا وخدمات از انبار
1.قبل از درخواست اجناس از انبار ضمن هماهنگی با سرایداران و یا تحویل گیرندگان اجناس از موجود نبودن اقلام
درخواستی در مرکز يا واحد تحت پوشش خود آگاهی یابید.
2. بجز اقلام اضطراري در خواست های خود را تجمیع کرده و به صورت هر 15 روز یکبار تنظیم نموده و از درخواستهای
تکقلمی و مكرر خودداری فرمایید .(در خواست اقلام دندانپزشکی در فرم مخصوص و هر ماه یکبار درخواست ميگردد) .
3.وسایل تحریر و شوینده هر 6 ماه یکبار تحویل داده میشود لذادر صورت عدم نیاز به یکی از این اقلام یا کافی نبودن
تعداد
آنها مراتب را کتباً به واحد گسترش اطلاع دهیدتا در مرحله بعدي مد نظر قرار گيرد.
4.از آنجا كه مسئولیت توزیع به موقع و صحیح اقلام 6 ماهه که از انبار تحویل گرفته میشود، به عهده مسئولین محترم مراکز
میباشد،لذا در اين راستا هرگونه اطلاعات راجع به اقلام تحویلي به سرايداران يا تحویل گیرندگان اجناس در مرکز و و واحد های تحت
پوشش آنها در انبار موجود است و در صورت نیاز به جهت بررسی و نظارت بر مصرف صحیح آنها در اختیار مسئولین گذاشته خواهد شد.
5.از هر گونه جابجایی اموال مرکز و واحد های تحت پوشش بدون هماهنگی قبلی و کسب مجوز کتبی خودداری فرمایید.
6.هر گونه نظر یا پیشنهاد خود در خصوص بهتر شدن کیفیت در خدمات و کالا را کتباً به ریاست محترم مركز بهداشت اعلام فرمایید.
7.طبق مقررات كليه درخواستهاي خانه هاي بهداشت و پايگاهها ي تحت پوشش از طريق مركز بهداشتي درماني اقدام
وپيگيري شود.
8.درخواستهاي خود را پس از ثبت در دبيرخانه واخذ شماره نامه با تلفنهاي مستقيم انباربا ذكر شماره نامه
پيگيري فرماييد.
9.مسئولین محترم واحدها و مراکز بهداشتی درمانی به طور مقتضی موارد لازم ذکر شده را به اطلاع پرسنل واحدهای تحت
پوشش خود برسانند.
_ لازم بذكر است پيگيري درخواستها تا حصول نتيجه به عهده مسولين محترم مراكز و واحدها ميباشد.
همکاران این واحد
نام و نام خانوادگي
|
عنوان شغلي
|
مدرک تحصيلي
|
تلفن:
2225928
|
آقای فرخ مقدس پور
|
مسؤل واحدانبار
|
دیپلم
|
|
شاپورکاکادزفولی
آقای بهرامی کمک اناردار
|
انباردار
|
دیپلم
دیپلم
|
|
|