مسئول امور اداری مرکز بهداشت
آقای عیسی باغبان زاده دزفولی
شرح وظایف امور اداری مرکز بهداشت
- تهیه و تدوین آئین نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العملهای لازم اداری و ابلاغ آنها به مراکز و واحدهای تابعه.
- هماهنگی دراجرای امورمربوط به ادارات کارگزینی - دبیرخانه.
- رسیدگی و کنترل اطلاعات و مدارک پرسنلی واداری واصله ازسایرادارات.
- نظارت بر اجرای مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان ،ارتقا رتبه، پرداخت فوق العاده ها ، اضافه کاری و کسرکار و غیره .
- تأیید احکام حقوقی .
- پیگیری در خصوص تغییر عنوانها و طرح در جلسه و تنظیم صورتجلسه مربوطه .
- تهیه گزارشات لازم و شرکت در جلسات مربوطه .
- انجام سایر امور حسب مورد
- تعیین سختی کار و مکاتبات مربوطه با وزارتخانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .
- جمع آوری،طبقه بندی،تجزیه وتحلیل آمارواطلاعات پرسنل درموردکلیه کارکنان
- انجام اقدامات لازم بمنظور تأمین سهمیه های کارکنان سازمان شامل (سهمیه هایسفرهای زیارتی وسیاحتی وبلیطهای مسافرتی و ...) وبرقراری سیستم توزیع آنها براساس ضوابط ومقررات مربوطه
- برنامه ریزی،تهیه وتنظیم واجرای طرحهای تفریحی شامل (تأمین هتل،گردشگاه،باشگاه،سمینارو...) برای کارکن ان سازمان
- برنامه ریزی واجرای برنامه هایت شویقی جهت فرزندان ممتازکارکنان ونیزامورمربوط به اوقات فراغت ازتحصیل آنان
- انجام کلیه امورپرسنلی کارکنان سازمان شامل ترفیعات،تغییرات،نقل وانتقالات،مرخصی و... درچهارچوب ضوابط ومقررات مربوطه
- انجام کلیه امورمربوط به بازنشستگان ومستمری بگیران وصدوراحکام وظیفه بگیران وراث
- نظارت برامورمحوله زیرمجموعه
- تنظیم نمودن قراردادها
- پیگیری وآماده نمودن وسایل کارکلیه واحدها
- گزارش کاربه مدیریت پشتیبانی
- برگزاری جلسات
- انجام امورمکاتباتی
- به اجرادرآوردن کلیه دستورالعملهای اداری وبخشنامه ها
- بررسی کلیه ماموریتها , اضافه کاری وغیره زیرمجموعه اموراداری
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق
- نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
- نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه
- همکاری در امر آموزش ، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
- نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
- تشکیل پرونده های پرسنلی برای کلیه کارکنان.
- انجام امور استخدامی و کارکنان اداری ،صدور احکام مربوط به انتصاب،ترفیع،مرخصی ،ماموریت و بازنشستگی و غیره
- اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه های استخدامی کشور.
- نظارت برحضوروغیاب و ورود و خروج کارکنان اداری.
- صدور احکام ماموریت تحصیلی،فرصت مطالعاتی،ماموریت های آموزشی و اداری کارکنان
- تنظیم گزارش های ماهیانه و سالیانه جهت ارائه به مقام بالاتر
- صدور ابلاغهای داخلی پرسنل –صدورتسویهحسابپرسنل
- نظارت بر حسن انجام کار واحدهای زیر مجموعه (دبیرخانه، بایگانی)
- ثبت و به روز کردن مرخصی ها و ماموریت های ساعتی و روزانه
- تطبیق مرخصی های استحقاقی ، استعلاجی ، بدون حقوق و ساعتی
- بایگانی مدارک پرسنلی
- تنظیم قراردادهای پرسنلی
- صدورکارتکس مرخصی سالیانه
- تنظیم کارکرد ماهیانه پرسنل جهت پرداخت حقوق ماهیانه
- انجام امور اداری مربوط به بیمه کارکنان ( تامین اجتماعی + تکمیلی)
- پیگیری ابلاغهای داخلی و صدور تسویه حساب پرسنلی
- تنظیم آمار ماهیانه
- انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل بخشنامه ها, دستورالعملها, طرح طبقه بندی مشاغل, مقررات استخدامی , بازنشستگی, قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان
- اعمال و اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور که از طریق مراجع قانونی به دستگاه ابلاغ می شود و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- شناخت وظایف و مسئولیتها , شرایط احراز پستهای سازمانی و مصوبات مربوطه
انجام مکاتبات پرسنلی و استخدامی
- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل احکام , انتقال , افزایش حقوق , ارتقاء و گروه تغییر شغل و عنوان , مرخصی بدون حقوق , انتصابات , خدمت نیمه وقت بانوان
- ماموریت آموزشی, برقراری , کاهش , قطع حق عائله مندی , برقراری , کاهش, افزایش حق اولاد
- رسیدگی و اعلام ایام بیماری کارکنان به سازمان تأمین اجتماعی جهت دریافت حقوق ایام بیماری .
- اقدام درموردپرداخت کمک هزینه ازدواج و نوزاد کارکنان
- اقدام در مورد صدور گواهی اشتغال کارکنان به مراجع ذیربط برحسب تقاضای آنان
- اقدام در مورد صدور تسویه حساب پرسنل متوفی ـ اخراجی ـ بازنشسته و صدور حکم خروج از خدمت
- محاسبه مرخصی استفاده شده کارکنان در پایان هر سال با کسر مرخصی استحقاقی سالانه و انتقال مانده به کارتکس سال بعد.
- اقدام به صدور گواهی حقوق جهت کارکنان برای ضمانت وام بانکی حداکثرچهارمورددرسال
اقدام به خلاصه نویسی پرونده ها - بایگانی مکاتبات و دستورالعمل ها
شرح وظایف بایگانی
ارائه سوابق وپرونده پرسنل به مسئولین ذیربط
بایگانی نمودن کلیه نامه هاومدارک درپرونده های مربوطه وزونکنها
تحویل ودریافت پروندههابه کارشناسان واحدهای مربوطه
پاسخگوئی به مراجعین وهمکاران بصورت تلفنی وحضوری
شماره نظام پزشکی وشماره شناسنامه وسال تولدونوع تخصص ... مربوط به پزشکان
اطلاعات وسوابق مربوط به پروندههای پرسنلی
تشکیل پروندهای جدید الاستخدام رسمی،پیمانی،قراردادی،طرحی،بیمه روستایی و بازنشسته
تفکیک کردن نامه های رسمی،پیمانی،طرحی،بیمه روستایی،قراردادی ، بازنشسته و راکدمکاتبات اداری و...
برگشماری پرونده های پرسنل
دراختیارگذاشتن پرونده ها جهت کارگزینی
بایگانی کردن نامه های اداری و لیور در زونکن های مربوطه
تعویض زونکن ها وپوشه های فرسوده
پاسخگوِیی به سوالات مراجعین وهمکاران محترم
شرح وظایف دبیرخانه
شرکت درجلسات مربوط به اتوماسیون اداری در فن آوری اطلاعات
جوابگویی ورفع مشکل وارائه راهنمایی حضوری وتلفنی اتوماسیون
پیگیری کلیه امور اتوماسیون
دریافت نامه های رسیده به شبکه ومرکز بهداشت
ردیابی سوابق نامه های رسیده
کنترل گردش صحیح مکاتبات اداری
ثبت نامه های ارسالی ازشبکه به سایرسازمانها وادارات
ثبت تاریخ وشماره نامه وارده درنرم افزار
اسکن نامه درواقع تصویرالکترونیکی نامه هابایگانی میشوند
تفکیک ، اسکن و ارسال نامه های واصله به حوزه معاونت پشتیبانی از طریق شبکه الکترونیک اداری
پرینت و آماده سازی نامه های صادره ارسالی از طریق شبکه الکترونیک به واحد های مورد نظر داخلی یا خارجی
کلیه مکاتباتی که ریاست دانشگاه و معاونتهای مربوطه و مدیریت ها ارسال می کنند ثبت و پس از تفکیک از طریق اتوماسیون اداری و یا نامه رسان به مقصد ارسال می گردد.
پاسخگوئی واعلام وضعیت سوابق خواسته شده ازطرف ارباب رجوع
تحویل وکنترل کلیه نامه های وارده صادره ماموریتها و بخشنامه ها
ثبت نامه هاطبق موازین وبرنامه ها دردفاتر اندیکاتور , اندیکس وکامپیوتری کردن آنها
زیراکس نامه های وارده که بیش ازیک ارجاع داشته باشد
انجام کلیه مراحل پستی نامه ها تاتحویل به اداره پست
انجام کلیه امورنامه رسانی خارج اداره وداخل اداره مربوط به دبیرخانه
ثبت نامه ها در دفاتر ارسال مراسلات وتحویل آنها به واحدهای مختلف
تحویل سریع نامه های فوری به واحدهای ذیربط وارسال نامه های عادی درفاصله روز
کنترل ثبت اندیکس وکامپیوتری نمودن نامه های مشتریان وتحویل به آنها
شرح وظایف واحد ماشین نویسی
تایپ نامه های اداری ارباب رجوع باکامپیوتر
تایپ کلیه نامه های اداری واحدهای درمان
تایپ جزوات آموزشی واحدهای مختلف اداره طبق ضوابط
تایپ گزارشات کارشناسی جهت بهره وری لازم
اسامی پرسنل امور اداری:
|
نام و نام خانوادگی |
پست سازمانی |
ایمیل سازمانی |
تلفن |
|
فریبا فرخوند |
کارگزین |
|
42253884 |
|
مریم تیمار |
کارگزین |
// |
|
|
علی شانه ساز |
دبیرخانه |
42222401 |
|
|
محسن تجلی |
کارگزین |
|
// |
|
الهام قیلاوی زاده |
بایگانی |
|
- |
|
کبری خلف نوره |
کارگزین |
|
- |
|
عارف شمالی |
نامه رسان |
|